sobota, 3 listopada 2012

Etui na kindla, cellini oraz wężowe bransoletki

Aka (Vexgirl) dostała na urodziny od wszystkich prezent, czytnik e-booków Kindle, ale nie dostała do tego etui. Oczywiście przyszła do mnie żebym zrobiła etui. Podesłała kilka fotek i miałam się zastanowić czy jestem w stanie zrobić taką rzecz. Pomyślałam...  i wyszło coś takiego zrobionego na szydełku (przynajmniej przypomniałam sobie podstawowe ściegi) z włóczki ze sweterka, którego nigdy nie dokończyłam.





                                                                  


 Zrobiłam jeszcze, może nie zrobiłam, tylko wykończyłam 3 bransoletki : dwie wężowe i jedną cellini




                                                 



                                                                                      





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz